luni, decembrie 24, 2012

Diy - Textile paint

Toate avem plăsuţele acelea de pânză cu care mergeau bunicii noştri la cumpărături
şi oricât de practice sunt ne plictisesc puţin. Aşa că luaţi-vă pensulele şi la treabă !

Ai nevoie de:
o sacoşă 
carton ( să nu ajungă vopseaua unde nu trebuie )
un vas pentru apă
vopsea de textile
o pensulă
o bucată de burete mai tare
Eu am decis să o vopsesc în dungi aşa că am luat o bucată dintr-un ambalaj ca un burete dar poţi să foloseşti orice seamănă ca textură cu un mousepad.
Ideea îi să nu fie prea poros ca să nu iroseşti multă vopsea dar să se prindă vopseaua de el.
Dai cu un strat de vopsea apoi aplici pe geantă până ajunge aşa:
Eu am folosit vopseaua de textile Setacolor Transparent de la Pebeo care se fixează foarte uşor: după ce se uscă o calci cu fierul vreo 5 minute. 

Şi dacă tot veni vorba de experimente
vi le prezint pe primele mele la maşina de cusut:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu