miercuri, ianuarie 02, 2013

2013 Goals !


Guidelines pentru 2013:

  • Să nu mai fumez. Un obicei urât care nu-mi face neaparat plăcere şi nici nu ii mai găsesc rostul.
  • Să încerc reţete noi cât de des pot. Ideal ar fi o dată pe săptămână să gătesc ceva ce n-am mai gătit. Simt că nu am destulă diversitate în alimentaţie şi este o ocazie foarte bună să-mi exersez creativitatea.  
  • Să citesc cel puţin 15 cărţi anul acesta. În 2012 din câte îmi aduc aminte am citit doar 5 sau 6 cărţi!
  • Să duc la capăt tot ce încep. De multe ori încep o grămadă de proiecte pe care le las în aer. Anul ăsta vreau să le termin, indiferent de rezultat.
  • Să învăt să documentez lumea din jurul meu. Prin foto, scris, desen, etc. 
  • Legat de ce am scris mai sus Să lucrez mai mult pentru foto. E ceea ce îmi place să fac, o parte din ce fac se află aici - http://buneamedeea.tumblr.com/ .
  • Să fac plimbări zilnic. Consider că e foarte important şi sănătos, atât pentru corp cât şi pentru creier.
  • Să petrec mai mult timp cu cei dragi. Să învăţ să am mai mare grijă de relaţiile pe care le am sau pe care o sa mi le fac.
  • Să cos mai mult. Să ma perfecţionez în ceea ce ştiu deja şi să învăţ lucruri noi, ideal ar fi să am un proiect mare de cusut în fiecare lună !
  • Să nu încetez să am încredere în mine. Când încetez,  lucrurile încep să o ia razna şi nu-mi place deloc!
  • Să reuşesc să încep o noua şcoală, în străinătate.
  • Să îmi găsesc un job. Nişte bani în plus nu mi-ar strica niciodată, plus că am o grămadă de timp liber.
  • Să îmi cresc propria mâncare. Am planuri mari pentru la primăvară, deocamdată "grădina mea" e indoor şi consta în busuioc, ardei chilli şi pătrunjel. Acum încerc o salată şi macriş, sunt curioasă dacă o să iasă.
Ca slogan pentru 2013:
Reduce. Reuse. Renew. Recycle. Relax. 
Reduce. (redu): banii cheltuiţi pe lucruri de care nu am nevoie, timpul în care nu fac nimic, timpul petrecut la calculator.
Reuse. Renew. Recycle. ( refoloseşte, înnoieşte, reciclează ): în loc să arunc lucruri, să găsesc noi modalităţi de a le folosi, să evit să cumpar lucruri noi, să găsesc potenţial în orice, să creez soluţii.
Relax. (relaxează-te) cum am zis mai sus; să insist asupra plimbărilor şi ieşitului mai mult în natură, să învăţ să mă relaxez cu adevărat şi să mă bucur de ceea ce mă inconjoară. 
Am încredere în 2013 ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu